Najnowsze Wpisy

czwartek, 29 czerwca 2017

Drukowane w 3D śmietniki w skali G

Moja drukarka 3D jest w użyciu niemal codziennie. I prawie każdego dnia udaje mi się stworzyć coś pożytecznego. Nie bloguję o każdym osiągniętym sukcesie, gdyż to wymagałoby ogromnej inwestycji mojego czasu. Tym razem jednak trafiłem na tak fajny model, że zdecydowałem się podzielić wynikiem.

Mowa tu o replice współczesnego kontenera na śmieci, którą można pobrać ze strony Thingiverse. Po wydrukowaniu i złożeniu (oraz dodaniu naklejki) wygląda naprawdę bardzo, bardzo ładnie jak na model domowej roboty.


Zdecydowałem się wyprodukować dwa egzemplarze - żółty oraz zielony. To wymagało wydrukowania 30 elementów i proces ten trwał w sumie jakieś 8 godzin.


Elementy nie pasowały do siebie idealnie. To nie jest Faller czy Preiser. Ale z odrobiną zaangażowania udało się je skleić naprawdę ładnie.


Mały lokalny akcent - plakat dotyczący recyklingu - i model jest gotowy na makietę.


Pokrywy można nawet otwierać i zamykać!


Wyglądają świetnie, a najlepsze jest to, że w zasadzie nic mnie nie kosztowały.

1 komentarz: