Najnowsze Wpisy

środa, 14 czerwca 2017

Piko 37727, Wagon kontenerowy w skali G

Kolejna ciekawa promocja w sklepie MSL spowodowała dodanie kolejnego elementu do mojej kolekcji wagonów w skali G. Tym razem jest to wagon kontenerowy wyprodukowany przez PIKO. Jego numer katalogowy to 37727 i dotarł do mnie w opakowaniu, do którego wyglądu jestem już przyzwyczajony.


To raczej zwykły model i w pudełku zbyt wiele nie znajdziemy. Podniesienie wieczka pozwala więc tylko na dokładne przyjrzenie się samemu modelowi.


Tak wygląda pełna zawartość. Jedynymi dodatkami są zderzaki dla kolei wąskotorowej oraz niewielkie detale, które trzeba samodzielnie zainstalować.


Element kontenera można zdjąć, co oczywiście jest mile widzianą funkcją. Jest on utrzymywany na czterech solidnych zatrzaskach, ale z odpowiednim śrubokrętem można go odczepić w mniej niż minutę.


Popatrzmy na zdjęcia...


Niezbyt wiele można powiedzieć o tym modelu. Jest to raczej zwykły wagon PIKO zbudowany na typowej dla PIKO podstawie. Wydaje się być solidnym i wytrzymałym produktem, i sprawia bardzo dobre ogólne wrażenie. Malowanie jest wyraźne i ostre z ładnymi kolorami. Na pewno stanowi ciekawe rozszerzenie mojego europejskiego pociągu towarowego i generalnie był to chyba dobry interes biorąc pod uwagę obniżoną cenę.

3 komentarze:

  1. Powiedz dobry człowieku... czy drzwi kontenera się otwierają ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otwierają się ;P Działają fajnie, z zatrzaskiem ...mam taki wagon z kontenerem DEUTRANS.

      Usuń