Najnowsze Wpisy

niedziela, 28 maja 2017

Pola G 330995, Kiosk z gazetami w skali G

Gdy skończyłem układać drogi na mojej makiecie ogrodowej okazało się, że powstała niewielka, pusta działka. Była zbyt mała, aby umieścić na niej coś znaczącego, ale jednocześnie znajdowała się w samym centrum przyszłego miasteczka. Nie mogłem więc pozostawić jej pustą...

Wtedy właśnie zrodził się pomysł zamodelowania kiosku. Początkowo myślałem o wydrukowaniu go na drukarce 3D, ale później sprawdziłem produkty dostępne na rynku i okazało się, że są bardzo interesujące. Zarówno PIKO, jak i Pola G mają bowiem w swojej ofercie niewielkie sklepiki i zdecydowałem się zainwestować w jeden z nich. Mój wybór padł na Pola G, jako że ich produkt wydawał się oferować więcej za mniejszą cenę.

Numer katalogowy tego zestawu to 330995. Dostajemy go w formie niewielkiego i dość lekkiego pudełka.


Małe pudełko - niewielka zawartość. Wszystko jest jednak starannie zapakowane i elementy dotarły do mnie nienaruszone. Jak to ma zawsze miejsce w przypadku produktów Pola G - kleju w zestawie nie znalazłem.


Części plastikowe można tu podzielić na dwie grupy. Pierwsza to elementy, z których zostanie zbudowany sam kiosk...


...a druga to różnorakie akcesoria.


Produkt zawiera pokaźną kolekcję naklejek, jednak - jak zawsze - będę drukował swoje własne, aby uzyskać bardziej swojski wygląd.


Instrukcja jest krótka i czytelna. Sam model zaś jest prosty, więc żadnych trudności raczej się nie spodziewam.


Kiosk składa się z czterech ścian...


...przykrytych dachem.


Dodatki składają się z krzeseł, stolików, stojaków na gazety oraz parasolki.


A tak wyglądają moje naklejki nawiązujące do polskich klimatów.


Sama budowa była szybka i prosta. I jak tylko wszystkie dekoracje znalazły się na modelu, można była podziwiać efekt końcowy.




Cóż, malutki ten zestaw. Trudno właściwie się nad nim rozpisywać. Niemniej ostatecznie wygląda to ładnie, jest dość szczegółowo i kolorowo. Dołączone akcesoria są bardzo miłym elementem, a cena zestawu też nie była wygórowana. Myślę, że model bardzo dobrze wypełnił pustą działkę. Podsumowując - kasa dobrze wydana :)

1 komentarz: