Najnowsze Wpisy

wtorek, 22 grudnia 2015

Trudny montaż winylowej maty trawiastej [aktualizacja]

Niestety zaledwie dwa tygodnie po instalacji winylowej maty trawiastej (opisane tutaj), zdecydowałem się ją usunąć. Bylem zbyt niezadowolony z efektów mojej pracy...


Wyszło na jaw kilka problemów z tym, co zrobiłem:
  • Jak już zaznaczyłem w pierwotnym opisie, klej nie złapał niestety na całej powierzchni. Miejscami pojawiły się bąbelki powietrza. Dwa tygodnie później takich miejsc było jeszcze więcej. I tory umieszczone na takiej powierzchni nie były ani trochę płaskie...
  • Wszelkie próby naprawienia "problemu bąbelków powietrza" spełzły na niczym. A kolejne działania powodowały tylko dodatkowe uszkodzenia maty. Pod koniec wyglądało to zdecydowanie gorzej niż zaraz po instalacji.
  • Musiałem wywiercić trochę otworów w makiecie i... to pokazało jak słabo mata trzyma się drewna. Wiercenie spowodowało powstanie jeszcze większej ilości bąbelków powietrza, a powierzchnia stała się bardzo falista...
Więc zdecydowałem się jej pozbyć. I tu kolejna niespodzianka. Okazało się, że usunięcie nie wymaga użycia żadnej siły. Mata była bardzo, bardzo słabo przyklejona do drewna...

Wciąż nie wiem, co zrobiłem źle. Winylowa mata trawiasta nadal wygląda na fajny produkt. Wychodzi jednak na to, że zupełnie nie umiałem jej zastosować... :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz