Najnowsze Wpisy

niedziela, 12 marca 2017

Wydrukowana 3D łódka z wiosłami w skali G

Dzisiaj będzie króciutko. Chcę się tylko pochwalić łódką w skali G, którą obiecałem zrobić w poprzednim artykule o drukowaniu 3D. Jest gotowa, wygląda ładnie i do tego nieźle pływa:


Tak jak poprzednio pracę zacząłem od projektu innego użytkownika strony Thingiverse: http://www.thingiverse.com/thing:646788. Zmiany, których musiałem dokonać, były bardzo małe. Przeskalowałem tylko model i przesunąłem siedzenia nieco wyżej. Ta druga zmiana nie była zresztą tak bardzo konieczna. Ponownie - Thingiverse dało radę!


Wydruk trwał około 5 godzin. Poniżej przyspieszone wideo pokazuje cały proces w mniej niż 2 minuty.


Wyszło naprawdę fajnie i z każdym dniem jestem coraz bardziej zadowolony z mojej taniej drukarki 3D. Wymaga co prawda trochę pracy i odmawia posłuszeństwa przynajmniej raz na dwa tygodnie. Wszystko jednak da się naprawić, a efekty jej pracy są bardzo, bardzo zadowalające.

1 komentarz:

  1. No parę lat minęło i pytanie czy nadal wioślarz siedzi nie w tę stronę ;)

    Nawet nie chodzi o brak kultury do damy, ale płynąć tyłem to mu chyba ciężko ..

    OdpowiedzUsuń